Tevredenheidsmonitor

Over wie wilt u uw mening geven?

Wat is uw relatie tot Hilhorst Advocaten?

De telefonische bereikbaarheid van de advocaat was goed.

Als ik de advocaat niet kon bereiken nam deze binnen redelijke tijd contact met mij op.

Het kantoor was telefonisch goed te bereiken.

Het secretariaat was in staat om mij van voldoende informatie te voorzien.

Het secretariaat was vriendelijk in het contact.

Ik ben voorafgaand aan de opdracht op de hoogte gesteld van de toepasselijke algemene voorwaarden en kantoorklachtenregeling.

De advocaat heeft mij voldoende op de hoogte gesteld van de inhoud van het dossier.

De advocaat heeft mij voorafgaand aan de zaak voldoende geïnformeerd over mijn mogelijkheden en kansen.

De advocaat heeft mij voorafgaand aan de zaak voldoende geïnformeerd over de risico’s die aan de zaak verbonden waren.

De advocaat heeft oog gehad voor mijn meningen en wensen over de zaak.

De advocaat heeft mij voorafgaand aan de zitting voldoende geïnformeerd over de gang van zaken op de zitting.

Ik ben tevreden over de bijstand op de zitting.

De advocaat heeft mij na de zaak duidelijk geïnformeerd over het resultaat, de gevolgen en eventuele vervolgmogelijkheden.

Ik ben tevreden met het resultaat.

De dienstverlening waardeer ik over het algemeen met een:

Men is zorgvuldig met mijn persoonsgegevens omgegaan.

13 + 12 =